Sjätte februari

Okej, Arboga.. Anledningen till att jag hatar den här staden så mycket är bland annat pga all jävla skit snack, hela tiden. Man måste alltid ställa sig vid en sida, och om man gör fel, säger fel, inte håller med osv blir man 'hatad' av den personen. Jag är så äckligt trött på det här, seriöst. Önskar fan jag var en kille. Kan inte alla bara, ja.. Sluta med allt.
Jag snackar skit, det gör jag verkligen, håller även med när andra gör det eftersom det inte alltid är så lätt att säga ifrån. Ska lätt sluta med det, inte heller ställa mig på någon jävla sida för jag orkar inte allt längre, vill fan spotta hela Arboga i ansiktet och få dom att vakna.
Men, det är en sak att typ, yttra sig om vad man tycker då och då, men att bara snacka rent jävla skit, så jävla värdelöst. Vad fan tjänar man på det? :s Och den här 'regeln' med att ta andras ex, den funkar inte i bukisboga. Om alla skulle följa den så skulle ingen kunna vara med någon. Var glad för deras skull ist. Och ja, jag vet att det är för jävla svårt.

Haha nu orkar jag inte skriva mer, fått sagt lite åsikter i alla fall. Avslutar det hela med att säga, lev förfan medans ni kan ooooch, end of story :-)

Kommentarer
Postat av: lina

helt rättttt! jävla bukisboga

2011-02-06 @ 15:46:09
URL: http://llinalundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback