Nolltvåtrettioett

Tog en liten paus i JS och har inget bättre för mig så tänkte kö en såndär "15 sanningar/saker om dig själv". So, here we go!
1. Hatar att sova när det är tyst, sover alltid bättre om jag har ljud omkring mig.
2. Jag är väldigt, väldigt jobbig.
3. Snackar alltid för mycket om saker jag inte borde.
4. Älskar att trottsa.
5. Bryr mig alldeles för mycket om vad folk tycker om mig.
6. Tycker om uppmärksamhet.
7. Perfektionist på små detaljer.
8. Drömmer iprincip aldrig mardrömmar.
9. Gillar den mesta musiken.
10. Lat som bara den!
11. Har rätt svårt att öppna mig, på riktigt.
12. Älskar Thailand sjukt mycket och ska lätt bo där ett tag senare.
13. Ställer ofta till det..
14. Otroligt hets, hela tiden.
15. Hypokondriker.
Nu, tillbaka till det jag höll på med! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback