Artonde april

Alltså vädret idag, galet! Sen ska det vara så resten av veckan och så är det lov, bättre? Nej!
Idag har jag i alla fall passat på och solat, lite färg fick jag. Efter det rörde jag mig hem till Stengårds där också Lisa och Linnea var. Vi satt ute och käka äggröra och bacon, chilla, livet ni vet. Sen blev det in en stund och kolla lite utav Avatar. Drog sen hem för att käka lite till och så blev det en promenad på det. När jag väl kommit hem bestämmde jag träff med Lindis så blev mer promenad för min del. Vi var ute ett bra jävla tag och gick nog runt halva Arboga, satt sen på en bänk vid ån och chilla för att senare röra oss hem till henne för soffhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback